allt möjligt

Hej jag är jättetrött. Kunde inte somna inatt och ville icke väcka min man heller, som gick och lade sig redan vid elva. Så jag låg vaken hela natten, gick upp då och då osv osv. Sen vaknade jag och tatuerade mig, det gick bra och blev fint. Kan inte erbjuda bild än tyvärr. Åkte sedan till stan med Cleo, vi lunchade med min man som jobbade. Jag fick låna pengar av honom och köpte lite smått och gott.

Sen dess har jag segat mig, men nu är ju klockan tio, så har lyckats bra med tidsfördrivet. Jag har ätit och kollat One tree hill. Mys. Och imorrn ska jag sooooova. Oturligt nog så händer ingenting men det gör inget egentligen.

Jag är lite ledsen också. Delvis för att min mobil är fucked så att jag inte kan leva normalt, har gråtit av irritation en gång idag. Och delvis för att Viktor snackade om när han ska iväg på sina resor överallt. Min stämningshöjare, borta? I en hel månad. I will not be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0