hejdå Sverige, hej Kretis

Heeej. Äntligen klar med allting. Ja, det blev sent pga bion och allt sånt där, dock väldigt värt det. Köpte present till min finaste på dagen och träffade han för bio direkt. Vi lodade runt i miljoner timmar innan Hancock började. Så jävla mys hade jag, trots att jag ska bråka om töntsaker (men egentligen är det viktiga saker). Fast han är bäst faktiskt. Jag vet att alla säger så om sina killar, men det är jag som talar mest sanning. Fyi liksom...

Nåja. Ska upp om tre timmar. Ska sova trots att Dr Carter sagt att man inte ska sova om det inte är mer än 4 timmar. Förlåt Cityaktuten att jag trotsar. Vi kommer iaf dit på dan så schteket kan börja på en gång. Fullt ös medvetslös som sagt. Så vi hörs nog inte på ett tag. För när jag kommer hem ska jag fira min älskade. Men SEN så. (Ps, <33 min Viktor).

Ha det bääääst.

Mys va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0