öhm, flytta till Nynäs?

Igår blev det som sagt Nynäs och där hände en jävla massa ingenting. Men det var chill ändå förstås. När Viktor blev inringd som chaufför åt dom överförfriskade låg jag där själv runt halv ett snåret. Det blev genast tråkigt så jag slog på lite One tree hill. Där vankades det cheerleading-tävling, den var riktigt löljlig. Liksom, dom bor ju ändå i USA...

Sen stängde jag av allt och låg och lyssnade efter min guldpojke, tills jag somnade. Vaknade av att han hoppar i sängen och slänger sig ner och vill att jag ska värma honom, and that I did. Sen sov vi så gott så. Idag blev jag till och med tillfrågad att flytta in hos honom. Är han inte söt? (Dock så avböjde jag skrattandes förslaget).

Annars har jag tänkt lite på min intervju jag ska på imorrn. Men det får bära eller brista helt enkelt, jag kan inte göra mer än att komma dit typ. Blir en lång dag imorrn med många ärenden att uträtta, känns vuxet, hihi.

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Peaches

lycka till imorn!! Har du hört talas som uttrycket "easy come - easy go" förresten? Jag undrar om du tror att det stämmer?

2008-08-10 @ 20:10:48
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0