tankar

Jahapp. Cleo kom aldrig, så jag har haft det tråkigt hela kvällen eftersom hon var min räddning. Jaja, inte gråta över spilld mjölk. Kvällen har bestått av film, deg, ett avsnitt One tree hill, äta och tänka. Det sista nämnda blev väl lite på slutet när jag inte kände för två avsnitt av OTH.

Tankar från här och var har dykt upp. Onödigt att dra upp dom här, bara jag som förstår ändå. Slöseri på fingerrörelser ni vet. Längtar längtar längtar till Kreta. Kommer bli underbarast!

Puss, godernatt. Är tröttis även fast jag sovit ut i min älskades säng imorse. Ensam, men ack så skönt att ta hela arean och hans kudde efter hans avfärd mot jobbet. MÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0