"Det är sällan man kollar när maten blir gjord"

Fint väder va? Glad är ju jag att köpte mig gummistövlar förut, bästa inköpet av allt möjligtvis. Mest praktiskt annars. Igår hände ju inte så mycket eftersom när jag skulle åka iväg och hämta filmen hade Marc glömt den hemma. Hoppas han inte gjort det idag också, då kommer jag gråta. Mycket. Så jag åkte till min guldpojke. Vi har blivit så tjaffsiga med varandra, han är känslig och jag bryr mig för mycket av han säger. Jättelöljligt verkligen, jag som är en sån som går och ältar också, men det är svårt med honom. Igår satt vi till exempel och kollade på ugnen och min pizza tillagas i den. Inte ofta man gör det. Han är så söt.

Ikväll ska jag nog på spinning med Cleo och Melissa, dom som har fått för sig att man ska träna mycket. Så varför inte följa med? Efter det är jag inte säker. Än.

PUSS.

Jag tror han är en ängel, för det lyser som guld i hans hår..

Kommentarer
Postat av: Latin Rock Exotic

Oj tack så hemskt mycket om det med mina åsikter. Det är inte lätt att sticka ut. Det sticker i ögonen på folk. =P hehehe



Vill du inte tävla om en t-skjorta? :)



Tycker folk är konstiga som ändå läser blondinbella även om hon inte bryr sig att djur blir flådda levandes .... när man alltså köper päls... skummt

2008-08-05 @ 16:05:13
URL: http://www.blattebella.se
Postat av: Latin Rock Exotic

Ja men det är så det är. Man ska inte gräva ner sig för det. Det viktigaste är att man lär sig tycka om sig själv istället för att hata andra människor. :)

2008-08-05 @ 22:15:52
URL: http://www.blattebella.se
Postat av: Latin Rock Exotic (Blatte Bella)

Det är iaf min nya tanke... låter lite mesigt att ge kärlek istället för hat men egentligen är det det enda som kommer göra någon skillnad. :)

2008-08-07 @ 13:32:37
URL: http://rockonbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0