2008 i punkter

  • Jobbig fas i början på året till april, inget jag behöver gå in på direkt. Det som inte dödar en gör en starkare, sant och nu har jag slagit mig fri och gått vidare.
  • Jag vann DM-guld och även ett silver, och jag var okej med det.
  • Åkte till USA. Vill numera bo där ett längre tag. En vecka var långt ifrån tillräckligt and still is.
  • Åkte till London. Vill även bo där ett längre tag. Upptäckte glädjen med att upptäcka nya platser, och människor för den delen.
  • Blev besatt av Harry Potter och jag väntar fortfarande på ett botemedel.
  • Vann två SM-guld samt mest minnesvärda i Borås. Ett mål avklarat.
  • Tog studenten, hittills bästa stunden i livet. Men jag är ju bara 18 år.
  • Fann min Viktor, blev kär kär kär. En sommar i Nynäs med min kärlek.
  • EM i Slovenien, två EM-brons igen. Dock ett besviket sådant.
  • Fyllde 18 år. Ingen stor grej, har fortfarande varit ute kanske 4 gånger efter jag fyllt.
  • Åkte till Kreta i Augusti-September för att kompensera den dåliga i sommaren i Sverige.
  • Började inse hur mycket Viktor betydde för mig när han reste bort i fyra veckor.
  • Brandon Camp, the best one yet. Saknar jämt Peter!
  • Brytit med en föredetta nära vän. Fast med all rätt, jag är ingen hemsk människa hörni!
  • Upptäckte gränser jag inte visste att jag hade. Kul att veta vart man har en själv.
  • Har börjat ta mindre skit, på ett bra sätt, är fortfarande inte hemsk. Samt att jag slutat hata på människor, har aldrig och kommer aldrig att leda någon vart. Fast dom jag har anledningar till kvarstår givetvis.
  • Fick lilla kattungen Ceasar.
  • Började ogilla julen ännu mer och svor att mitt barn alltid ska älska den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0