inombords

Dagen har varit så lång att jag till och med glömt att jag klev upp från sängen och från min älskade klockan 08:15 imorse för att gå på ett så kallat infomöte på käraste arbetsförmedlingen. Och inte nog med det, jag ska upp den tiden varje dag nästa vecka. Tydligen bör man gå kurser för att kunna få jobb lättare.

Resten av dagen spenderade jag och älskling i staden och lite överallt nästan. Han har ju jämt saker att fixa, snäll som jag är följer jag ju med även om jag bara sovit några timmar på natten. Men det var en riktigt mysig dag i alla fall, gled runt i gamla stan också tills vi hittade ett fik. Min bästa, det är han. Idag tyckte han till och med att jag var rolig! Haha. På kvällen sov jag inombords men sen efter middagen bakade jag pepparkakor med Melissa. Jag är ju anti-jul i år igen. Så en skrev jag God jul på och gjorde ett kryss över god. Så blir det utan klappar... Så därför gjorde jag en penis (för att uttrycka det milt) också.

Jag undrar om Viki ska komma hit och sova med mig. Sms tack? Sover så länge, hej.

Kommentarer
Postat av: john holm

säääxy

2008-12-12 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0