jävla ungdomar (och vuxna)

Träning likamed svettig. Men över nu i alla fall. Kunde varit med Cleo men det skulle inte blivit länge i alla fall, även om hon vill tro det! Så snart blir det väl Grey's, som precis blev färdigladdat. Effing sweet! Så nae, inte Nynäs idag, har mina reasons. Det för mig till en tanke...

... Jag blir verkligen ledsen i hjärtat på folk (främst ungdomar) som menar att "leva" är att supa, knarka och röka allt möjligt varje gång tillfälle ges. NEJ! Det är inte att leva. Det är att förkorta tiden man lever. Hur fan kunde allt bli så fel? Hur fan kan folk se ner på andra som håller sig borta och också säga; kom igen, du måste leva lite! Åh, när ska alla förstå att det är inte det som definerar att leva. Jag vet inte vad som är leva heller, så smart är jag inte. Men jag vet att om det är det jag pratat om, så vill jag inte leva. Sug på den. Och att det blir lägre i åldrarna också. Fel fel fel. Vart fan är allas föräldrar undrar jag? Alla måste ta ansvar, men föräldrar måste lära barnen rätt.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Du vet att jag backar upp dig på den punkten! Börjar ju nästan gråta av blotta tanken, fy bubblan!

Ska starta en kampanj!

2008-12-04 @ 01:04:54
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0