jobb hit och jobb dit

Hej. Tidig morgon IGEN! Gick dock hem därifrån efter en timme eftersom att jag redan är klar och har varit det sen dag ett. Hur som helst, sökte ett jobb jag inte sökte på innan och dom ringde vid tolv precis när jag gått och lagt mig igen. Rusade in till stan (med klackar, aj mina fötter, tur att converse låg i väskan) och gick på en intervju. Så imorrn ska jag på jobbutbildning och skulle det gå bra där får man ju jobba om jag förstod allt rätt. Mina förhoppningar är ju som vanligt låga. Lyckas alltid gå bättre för andra på nåt vis. That's life. Konstigt hur jag kan vara trött på jobb när jag inte ens har något...
 
Skulle ha varit med Vik sen, men så blev det inte. Tråkledsen. Meeen ska i alla fall på stuntträning snart. Går väl snabbt antar jag, inte så jobbigt heller och det är ju skönt. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0