grey's marathon och svårt att bestämma sig

Godmorgon. Jag och Melissa kollade på Grey's till tre, Cleo hade däckat för länge sen. Vi började verkligen störtböla under ett moment där, och det var inte ens värsta grejen, helt störd reaktion! Nästan P.s I love you worthy.

Idag så kanske det blir uppvisning som jag kollar på, eller inte. Beror på om jag ens är sugen så får se vad det blir. Det som lockar isf är Mcdonalds innan med Cleo. Annars åker jag väl till Nynäs. Fast det lär jag nog göra ändå efteråt kanske. En kort tid hinner man umgås då för han jobbar nämligen imorrn. Åh jag blir galen fortfarande. Konstig stresskänsla.

PUSS.

Stuntarna igår.

Kommentarer
Postat av: ANNIE

Coolt! :D

2008-12-29 @ 13:57:12
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0