juluppvisning imorrn

Jag är the best in the världen. Bara så ni vet. Öhm not. Typ långt ifrån. Gått upp tidigt i en vecka och jag är helt schliten. Har inte tid för något känns det som och stressen bara ökar inom mig, även fast jag inte har något viktigt att göra. Var på jobbutbildning/prov idag. Nja, telefonförsäljare är inte min grej. För intensivt för att vara så enformigt. Får se hur det blir. Dom andra två är ju riktiga klippor i alla fall så det är väl lika bra. Visst, skulle säkert vara riktigt kul om man verkligen gillar själva grejen. Och det gjorde inte jag fullt lika mycket som dom andra. Enformigt, I don't like. So the search goes on...

Träning. Jag gillar inte vårat julprogram så mycket, känns som det muppigaste på länge, nåt spektakulärt borde man ju kunna få visa upp tänker man ju. Nåväl, kul att se i alla fall ju så kom kom. Ryktas om att Coucons är jättebra också och det får man ju inte missa. Hör ni!?

(Kom ihåg; ta massa bilder med Lejla. Har ju fan ingen jag kan ta bilder med längre, börjar bli ringrostig nu. So sad. Så Lejla, om du läser det här: work on your looks!)
Här är jag och Lejla på SM 2007. Där fick vi variation på bilderna också, här på en bar. Jag tänker ju inte säga vad vi kallades på tävlingar när vi jämt stod med kameran. Fast om ni slutar tjatar så va det för modeller. Grrrr mitt schnyggo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0