vad för liv är det att leva

Klag, klag och klag. Tankar hit och tankar dit. Det är det enda man får läsa och höra av folk. Jag själv är väl så, till en viss del och när något speciellt har hänt. Medans andra verkligen går runt och ÄR en sån person. Full med klag och tankar. Eller, tankar som leder till klag kanske? Jaja, jag är less på det i alla fall. Ja, det är vinter. En tråkig, kall och blöt jävla årstid. JA och alla vet det. Och om man nu blir lite deprimerad är inte det hela världen för det går över så fort våren är här. Men att man sedan går runt och bara klagar, klagar och klagar istället för att kanske... Jamen, sluta klaga? Liksom göra det bästa av situationen och också göra det bästa av den här kukiga årstiden (enligt mig)? Eller? Har jag fel? Varför ska alla vara så ledsna HELA tiden?

Ps, jag inser att alla har dåliga dagar, men varje dag är inte en dålig dag. Comprende?

Kommentarer
Postat av: gudfadern

ord upp

2008-12-09 @ 21:08:08
Postat av: gudfadern

ord upp

2008-12-09 @ 21:08:44
Postat av: gudfadern

ord upp

2008-12-09 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0