absolut ingenting

Godmorgon, sitter här i skolan och nördar mig på engelskan. Är klar med stencilen och vad syynd att jag inte vet vad för uppgifter man ska göra på internet. Så får sitta och lyssna på musik. Blir ingen lunch för mig idag heller mamma, jag och Annika ska gå skilda vägar idag. Mamma tror att jag har ätstörningar igen, och det stämmer till viss mån, jag förbrukar det jag äter, men jag äter ju OM jag är sugen på något och det har ju faktiskt inte råkat vara så nu på ett tag. I princip är det inget problem direkt. Owned.

Kanske följer med Annika nånstans och köper läsk istället, det mättar och man behöver inte vara sugen på det. Idag händer ingenting typ. Vet inte om Ellinor menade att vi skulle leka idag eller imorrn, eftersom hon inte har skola. Så återstår att se. Alltså, haha, fan vem bryr sig om det där egentligen? Knappt jag liksom. I-lla.
image109
Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0