depp!

Jag ska inte heller låta allt mitt negativt upprepas jämt, kommer bli svårt men jag gör det bara om det är nödvändigt, så blir väl inget bloggande alls i sånna fall. Det här är verkligen ingen tid jag vill se tillbaka på, en tid där varje dag känns värre än den innan. Mitt liv är förändrat och sånt jag sett fram emot ser jag inte fram emot längre för att det finns inte mer, det är borta nu. Jag är så sjukt trasig inuti och hur mycket jag kanske berättar för någon så kommer den inte förstå hur ont jag har, så är det. Får väl bygga upp min mur igen 'cause I'll never tell.

Avslutar hela skiten med; Det är onödigt att bry sig om något eftersom ingenting går som man vill ändå.

(Och tiill ni haters, spekulera på för jag tror inte ni har någon aning alls...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0