fetto

Hej. Orkade inte blogga imorse, var något seg nämligen. Cleo sms'ade (tönt som inte bara går in i mitt rum och kollar) och undrade om jag var vaken. Ja, sms'ade jag snällt tillbaka och då kom hon in. Sen satt vi i min säng och chillade när Cleo bestämde att hon ville sova mer och att jag skulle väcka henne klockan två. Fine tänkte jag och sov även jag.

Vi gick och solade och sen var det träning för min del. Skönt faktiskt med tanke på hur mycket jag ätit den här helgen, usch vad psykiskt dåligt jag mår av att äta över huvud taget nu för tiden. Jag är ett inkognito-ätstörningsbarn for real, det syns inte och därav inkognito. Lika bra det förmodligen -nawt.

Ska givetvis träna massor här hemma nu och ska nog gå ut på en fet promenad, med eller utan sällskap. Duscha, byta lakan, städa lite och läsa samt jobba lite med historiaarbetet. Låter mysigt och lagom chill. Dock kan jag nästan sätta 100 spänn på att jag inte gör något i historian, men vore skönt att få känna sig överduktig. Var det lov sa ni? Tss.
image114
(Bara för den här kändes lite smått klockren just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0