happy times

Yes, äntligen ligger jag och chillar i sängen. Har också tänkt lite på mina lyckliga tider här i livet. Haha, dom har varit många minsann och det hjälper att tänka på dom när själen inte kan andas. En lycklig tid som var nyligen är väl jullovet som var helt totalägande, men det mesta kan jag knappt inte tänka på längre, men skönt att veta att jag upplevde allt en gång i tiden. Sen tog tankarna mig tillbaka till EM 06, det var ju jäkla kul, visst Murrko? (jag vet att du läser). Hon och jag röjde sönder Oslo måste jag säga, roligt heela resan lång, kommer fortfarande ihåg bussresan hem, slutade med att man fick ligga och trängas i gången med the Muriah, my one and only. Ps, VM resan till Helsingfors förra året ska jag veeerkligen inte gå in på, hamnar på hyllan med resten av roligaste stunderna, vet ju en som håller med i alla fall, och det är verkligen inte hon på bilden nedan.
image102
Dididididididi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0