lite mysig

1. Vilken BH har du på dig just nu? En av mina favoriter
2. Vilka trosor har du på dig just nu? Snobbenstring, lagom fjortis
3. Är du nöjd med dina bröst? Alla andra är riktigt nöjda så varför inte jag med?
4. Är du nöjd med din rumpa? Återigen, alla andra är nöjda så jag med antar jag
5. Uppsatt eller utsläppt hår? Utsläppt, men uppsatt om man har längre
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om? Ruskigt rolig
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet? Näsan
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar? Härliga som fan
9. Vart vill du helst bli kysst? Nacken, så man kan höra andningen
10. Och om inte där? Munnen, myysigt
11. Har du några snygga killkompisar? That I have
12. Har du kysst ngn av samma kön? Nää, pussat snarare
13. Vad är ett plus på motsatta könet? Humor, humor och humor
14. Vad är ett minus? Inte humor? Och kanske när man inte klickar fysiskt
15. Är du en hejjare på att kyssas? Fråga någon som vet, dvs vem som helst
image98

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gillar du en kille Mindy? Jag trodde att jag var den enda för dig : (

2008-02-13 @ 22:48:36
URL: http://jagheterCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0