miss you... hair

Morsning korsning. Nyss klar med mitt egentränande här hemma. Vanliga örnträningen erbjöd lite styrka där med så blev dubbelt idag (woho, stark kommer jag bli minsann) och sen var det Top model, så jävla bra. Jag har två stycken jag gillar, vilka säger jag inte. Mest för att jag inte kommer ihåg vad dom heter.

Jag kan inte duscha nu utan måste göra det imorrn på morgonen. För med min nya frisyr, som jag hatar för tillfället, så fungerar det enbart om man går ut i livet samma dag man tvättat håret, alltså INTE kvällen innan. Det suger big time och jag önskar att jag hade mitt hår som förut, ångest över det minsann. Varför ska jag alltid få sånna där jävla impulsryck och vilja ha en förändring? När gammalt vanligt fungerar utmärkt utan att man vet om det. Jaja, man ska inte gråta över spilld mjölk, har ju min färg kvar i alla fall. Frågan är ju om jag kommer våga rensa bland gamla bilder nu när jag saknar håret så mycket? Vågar nog inte chansa asså, har sett tillräckligt, jag är för känslig nu också, tihi.

I swear I'd burn this city down to show you the light.
- The best part of "Believe" is the "Lie"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0