Mupp-nunna

Käära läsare. Tänkte blogga igår men då fick man bara höra av Cleo "Asså fan vad nördig du är, lägg ifrån dig datorn nu". Orkade fan inte lyssna på hennes gnäll längre så det fick bli så, och vi hade mycket kul i sängen. Hon pratade om alla möjliga saker som inte var logiska alls och jag sjöng på mongolåtar som hon tyckte var lite föör kul. Filmen (Utlämnad) var bra, lite smått störd bara fast på ett bra sätt. På väg hem från bion skulle vi möta upp Cleo för en promenad -det blev Vegabaren istället. Mycket rolig kväll för vi hade skrämt upp oss vid skogen och skrek och sprang runt, då åkte vi hem till mig och kollade på Scream 3 (haha). Efter Ella gått, och missat slutet, blev Cleo så rädd att hon slog sig själv i ansiktet, riktigt kul.

Så nu ligger vi i sängen och degar, ska snart iväg och sola vetni. DM snart så då är det okej. Ikväll är det myskväll med laget hemma hos Lotta, men blir nog att jag, Mickan och Melissa drar tidigare och kollar på Sweeney Todd, har saknat min älskling Johnny så det ska bli soft. Natten erbjuder något spännande as usual.

Ps, jag lurade i Cleo att jag skulle flytta till ett kloster och bli nunna, erkände på natten att det var på skämt. Öhrm.

PUSS så länge.
image123
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0