nåt står inte rätt till

Had a bad fucking night inatt asså. Fick ägna all min styrka åt att inte langa en Pocahontas-dykning ut ur fönstret ungefäär. Vart på lite annat humör när jag entrade skolan, ganska läskigt hur mycket jag trivs där. Är det något fel på mig kanske? Jag börjar tro det.

Imorrn är det valentines och det är väl mer eller mindre som en vanlig dag för oss vanliga dödliga. Är glad för att jag är vanlig måste jag säga, fast visst, kan inte förneka att det blir lite ensamt om nätterna ibland. Dock finns ju dagar när man har sällskap ändå och då vet man kanske mer hur man ska uppskatta dom? Vi säger så i alla fall, så låter jag bättre.

Appropå ingenting, min roligaste vän Vsvensk ska åka iväg och utforska berg imorrn. Så jag sa att han får ha så jävla roligt där borta. Tack sa han och lade till; ha så kul här hemma. Av någon anledning kändes det som att han såg ner på mig, fucker.

Ps, Marc har snaggat sig och är hur fin som helst. Har rört hans huvud hela dagen. Avis? You should be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0