ny dag, nya ... tag?

Goddag. En ny dag med inga förändringar. Somliga kanske spekulerar galet om mina emo-aktiga inlägg och kanske får för sig att dom vet något om det som tynger mig. Syftar mest på dom som inte riktigt känner mig, och då säger jag bara; visst asså, spekulera på för ni kommer aldrig få veta. Ni får helt enkelt gå runt och tro det ni vill, men det är jag som vet.

Ibland önskar jag bara att jag visste vilka som läser min blogg, brukar höra folk från överallt nästan som brukar säga "aaa, som du skrev i din blogg", what liksom. Men det är lugnt, läs på ni tappra läsare, jag är till för att underhålla.

Träning sen, känns inte helt jättekul i ärlighetens namn, inte idag. Och under dagen (som återstår) har jag lite planer som vore bäst att sätta igång med, känns bäst att vara sysselsatt, fast just nu hjälper knappt det. Lite lindring är det dock. I'm out.

Cause Im broken when I'm lonesome
And I dont feel right when you're gone away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0