skolan

Abo. Tråkigt värre i skolan just nu. Har inget och göra och NOG med alla egna arbeten säger jag. Några veckor var det skönt men nu får det räcka tycker jag. Men så kanske jag bara säger i stundens hetta, jag menar det nog inte innerst inne. Hela gänget är typ sjuka, men här ändå. Jag hostar, Annika hostar fast hon röker ju, Marc kan inte prata och Sabrina hostar och har alla andra sjukdomar som världen har kommit på. Men vad gör det om vi har varandra?

Kanske ska gå bort till grabbarna längst bort i klassrummet, här är det inte roligt att sitta. Men nu kom ju gänget tillbaka, dom försvann ju nämligen ett tag. Nu går dom iväg igen, vafan sysslar dom med egentligen? Fuckers. Får väl gå efter som en jävla svans. Vet dom inte att jag är ledaren? Tydligen inte.

Ska fixa om passet efter skolan, Floridaaa ärg people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0