stan och rykten

Whattup. Hemma för typ en halvtimme sen, är helt slut typ. Gick runt och hjälpte Sabrina med hennes surprise till baby, nej jag menar hennes baby. Vi käkade på donken sen med sällskap av Marcs vän Erik. Sen åkte jag runt med Sabrina tills det blev dags för hemfärd, soft värre. Och sen har jag några rykten.

Det ryktas att...
... Ellinor är själv hemma i helgen
... Walthers är en föör liten skola
... Man saknar någon man inte trodde man skulle sakna
... Jag och Nicklas har ihop det bakom Sabrinas rygg
... Jag har en dejt med Ella på valentines
... Sportlovet är ruskigt nära nu
... Många älskar mig men visar det bara inte

Nu: Gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0