suicide town

Måste bara säga en sak. Ni vet alla dom där ungdomarna som tagit livet av sig i den där lilla lilla staden söder om Wales? Ja, dom ja. Tragiskt for sure, en slump eller planerat? Galna slumpar i sånna fall. Kanske någon blev ledsen när kompisen dog och kunde inte leva med sorgen sen fortsatte det så. Vore ju lite komiskt i tragedin faktiskt, erkänn. Och ibland kan det kännas som att man kanske borde bo där istället? Då skulle självmord vara okej tyyp, här skulle det vara en jävla chock. Nejmen vad är det här nu då, så emo är jag faktiskt inte. Men om jag var vet jag vart jag skulle bo...
image110
Ser ju sådär ruggigt mysigt ut där också, kanske dog dom naturligt av det.
Ehrm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0