tråk

Idag försov jag mig, men min dröm var spännande. Var på en fest hos låt oss kalla henne x, och hon bodde inte alls där jag trodde. Men jag vet ju inte ens vart hon bor på riktigt, men ändå. Det var spännande faktiskt. Missade matten dock och det ville jag inte göra fast lika bra det eftersom Roy inte är i skolan idag.

Nu sitter jag på naturen och lyssnar inte. Annika my love är här men inte Sabrina. Förlåter henne aldrig när hon är borta på tisdagar, vilket alltid råkar hända på just den dagen. Och vart är Marc? Blä, lämna mig själv på datorkunskapen bara, gör det. Fuckers. Anyway, efter skolan ska jag till Kulturhuset och nörda mig där till stängningsdags typ, Annika ska med, pluggisar som vi har blivit. Sööft.

PUSS på er, nu ska jag nog lyssna lite. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0