TRÅKIGT

Jahapp. Fortfarande chill in tha school. Dock jättemkt mer ochill just nu. Datorkunskap måste banne mig vara det drygaste ämnet ever. Speciellt nu när man kör Excel. Jag har inte börjat på övningarna än, men gör det sen eftersom det verkar så in i helvete tråkigt för tillfället. Metallica (love) dunkar i hörlurarna, på lägsta volym för här får man inte störa.

Ämnet är nog så jävla drygt för läraren är just det, är han en återuppstånden Hitler? Viktor fick inte sitta inne här eftersom han inte vilja sitta själv utanför för att "han inte har den här lektionen, då går det inte". Vem fan bryr sig? För det andra får man aldrig jobba hemma, för det tredje så får man inte börja tidigare och varför inte det? "För det går inte". Jag hatar honom innerligt. På riktigt tror jag, nästan lika mycket som Marina eftersom hon är en robot känns det som och ger alla poäng efter punkt och pricka (eller vad det heter). Har tagit två promenader runt i skolan redan, och nu är det en knapp halvtimme kvar, skööönt. Ser Viktor sitta där ute och grina, stackars, får trösta honom inatt. HA HA.

BLÄ. Tråkigt tråkigt, och mina byxor fortsätter att åka ner. Snart stan i alla fall, ska försöka få liite pengar så jag kan köpa strumpbyxor. Marc följer med också, han är så gullig och undrade om jag ville lätta på hjärtat idag när jag svarade njaa på frågan hur går livet. Min blivande man det. Och nu har det minsann hunnit bli Clawfinger i lurarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0