Allsång och cheer-godis

Idag när jag kom hemskuttandes med en kebab med bröd svängandes fram och tillbaka i plastpåsen tänkte jag yttra ett glatt "Hej familjen!" när jag entrade. Fick bli ett "Hej huset!" istället när jag inte möttes av någon familj utan ett tomt hus och en skällande Vimi. Jag kom på att det är en arbetsdag och Melissa sover nog. Nåväl, i tystnad åt jag min kebab och uppdaterade mig ute på nätet.

Allsång var riktigt kul, som det mesta blir med Mongocleo. Vi kollade på djur, minglade med celebriteter, var med på tv och sånt där vanligt nivet. Begav mig direkt till el Nynäs efteråt och fastnade där tills idag, men det är väl så det ska vara. Viktor och hans gäng är nog bland dom sjukaste. Jag har i alla fall följt med till omtalade Torö där vågorna skulle vara höga men inte var det. Sen har jag badat i havet också, tänkte bara att ni ville veta det. Det var inte så kallt faktiskt men jag är ju finsk. 

Förresten... Ni vet Haribos "stjerne mix"? Sånna goda påsar man köper på tax free? Dom heter numera Haribo all stars. Cheerleading godis! Äntligen något för oss. Eller så kanske dom ville byta till ett mer internationellt namn. Vad vet jag... Jaja, nu ska jag väl in mot centrumet eller något. Jag är rik igen, wooouppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0