ännu en dag

Whattup dawgs. Jag är sjukt trött. Viktor är ju nämligen sååå ambitiös så han skulle upp tidigt och jobba. Jag ville inte ligga kvar själv så jag åkte hem då. Och har icke sovit sen dess. Okej, jag vaknade vid tio så det är inte värsta. Fast med tanke på att jag brukar vakna vid två så är det en jävla skillnad ska ni ha klart för er.

Ikväll blir det sista hårdträningen innan EM. Stört och skönt. Sen blir det väl kanske Nynäs för min del. Åh nej, har jag blivit en sån där jobbig som måste sova med honom? Äsch, låt det vara så isf. Jag förtjänar också lite kärlek. 

Juno (E Page) var på Oprah och fan vad jag är avis på den tösen, som faktiskt är typ tjugonånting! Hennes näsa är mums och hennes läppar likaså. Söt som socker stavas Ellen Page.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0