Batman!

Hej hej. Sitter här hos Cleo för tillfället. Igår var jag på Gålö hela dagen med Viktor och Melissa, mycket mys och jag älskar att bada i havet, mycket färg blev det dock inte tyvärr. Jag, Cleo, Ella och Viktor spenderade kvällen och natten i Cleos mansion i skogen efter en god middag. Vi hann också kolla på Paranoid park som var jättedålig och Them som var stört läskig stundvis. Cleo soffa lyckades till och med flytta sig en rejäl bit.

Har solat någon timme nu på morgonen eftersom det var strålande sol igen, tycker om det. Mer sånt tack! Ikväll blir det den omtalade Batman - The dark knight. Sjuukt taggad. Den filmen slår ju dom flesta rekord nu för tiden och har till och med tagit bort Gudfadern från första platsen på IMDB. Förmodligen pga att Heath Ledger dog tror jag, men ska ju faktiskt bli väldigt kul att se hans prestation eftersom det sägs att den är helt fantastisk. Och jag tvivlar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0