"Det är inget jag får höra ofta precis.."

Tjo. Igår bjöd inte på något speciellt. Var i centrum lite, köpte en ny kalender av någon anledning jag inte riktigt vet ännu. Chillade allmänt med Cleo tills jag skulle åka till Råcksta och min käraste. Han hade glömt nycklar så vi chillade med småungarna vid några gungor (ja, han umgicks faktiskt med dom samt förlorade ett vad på 20 spänn). Efter det gjorde vi lite allt möjligt och myste hela natten. Blev väckt astidigt av honom och sov sedan kvar, så jag kunde äta lunch med honom idag. Det var sann lycka för honom haha.

Men nu är jag i alla fall hemma igen. Där jag oftast inte brukar stanna alltför länge, men idag blir det minsann så. Ska banne mig städa upp i mitt rum eftersom det ser värre än förjävligt ut. Drar väl på lite One tree hill efter det. Sen bör väl min pojkvän nummero dos vara färdig med sitt. Cleo menar jag då alltså.


Visst är hon föör söt? Haha.

Kommentarer
Postat av: Melissa

HAHAHA, VAD ÄR DET FÖR VIT HINNA UNDER HENNES ARMAR? HAR LILLA CLEO GÅTT LOSS MED DEODORANTEN IGEN? HAHAHA.. TAGGA TAGGA TAGGA..

2008-07-12 @ 01:47:09
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0