du sprang bara förbi..

Vad tiden går fort och vad mycket som hinner ändras på den snabba tiden. Är det på grund av tidens snabba hastighet som saker har fuckat upp sig helt? För att det inte riktigt hunnit bearbetas för tiden flyger förbi jämt? Det tror jag faktiskt. Även fast jag inte är dum i huvudet, så kan det tyyyp bero på det. Eller?

Jag saknar dig min vän och jag saknar så som du och jag var. Det är lite mer än ett halvår nu så tiden har minst sagt flygit förbi samtidigt som det tagit en evighet utan oss'et. Har aldrig förstått grejen, är väl därför jag tänker såhär nu. Hatar hur det blev ombytta roller, som du inte ens visste om. Jag tycker inte om när tider förändras. Men om man har tur kommer det något bra utav det till slut. Och min vän, tack för allt tills vi ses igen. Jag hoppas på att vi gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0