piller hit och dit

Nu har jag varit hemma jättemycket. Fast... Nej det har jag ju inte alls. Haha, my bad. Nåja. Idag är träning, men vet inte om jag vågar vara med när jag har halsfluss, jag behöver så jävla långa kureringstid på det, jag är bara glad att jag och kåvepenin hann ingripa innan det blev som värst. Men idag ska jag byta till starkare medicin, hardcore.

Annars vet jag inte vad som händer idag. Kanske skulle till Marc efter att jag varit på träningen. Sen heeela vägen till Nynäs förmodligen, så jag kan vakna upp tidigt på det location jag ska vara tidigt på imorrn. Då flyttar min käraste och såklart hjälper man till. Kommer förmodligen ångra det sen...

Pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0