saknar skorna

Sådär. Hemma igen. Igår hittade jag lite smått i Farsta, och nu är jag pank. Blev samtidigt störtkär i ett par råtuffa skor som jag förmodligen aldrig kommer se skymten av igen. Sjukt synd om mig, jag som inte ens brukar vilja ha sånna...

Blev hämtad av Viktor med hans antika bil och vi åkte mot Råcksta där hans boning nummer två är. Jag föredrar Nynäs men vad gör man inte liksom. Vi kollade i alla fall på Eastern promises och myste. Som vanligt i princip men jag klagar verkligen inte.

Har solat pyttelite idag när den väl var framme. Kan inte påstå att det gav resultat. Kreta, jag vill komma nu! Hur som haver är ikväll oklart, Cleo dillade om Grönan men får se hur det blir med den saken.

Åh, I want the shoes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0