småsaker

Yes man, Mickan är en ängel för att hon bor i Nynäs. Min syster är också hon en ängel för att hon jämt ska dra med sig Mickan på solningar och ätningar så att jag nu fick tid att duscha och packa ihop shit för att sen få skjuts till Nynäs av förstnämnda ängeln. Sånna småsaker som får en att må bra, haha.

Ja, jag kanske fick den bättre versionen, fast visst fan saknar jag dig. Men på ett annat sätt nu tror jag. Mitt hjärta hoppade inte lika högt när jag såg dig och jag tror nog jag klarar mig utan. (Med risk för ändringar) 

EM i Slovenien, på fredag lyfter vi.

Kommentarer
Postat av: niklas be

Ja precis, såg att dig har ju jag till o med på facebook:) världen är allt bra liten.. Vad ska du göra i slovenien??vadå för EM?

2008-07-02 @ 21:55:01
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: Melissa

Glöm inte att den förstnämnda ängeln också är en av de fem som faktiskt tycker om dig, även den sistnämnda ängeln :)

BAM!

2008-07-03 @ 15:45:34
URL: http://melz0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0