träning

Hej där. Tränat idag, lär ju kännas lagom skönt imorrn. Men då är det ledigt (yesyes), kan jag dra till med en heldag i Nynäs? Jo, förmodligen. Dock vet jag inte vad min kontakt där gör om dagarna, spontan är hans andranamn. Eller, första till och med. Saknar Nynäs lite måste jag erkänna.

Skulle egentligen begett mig till ett kalas idag efter träningen men den drog ut på tiden. Så nu sitter jag här ensam, rastlös och lite uttråkad. Till råga på allt gjorde jag en sallad eftersom det är det enda ätbara här hemma, men det fanns ingen dressing ens. Suck.

Viktigt att veta är att jag dör utan min musik. Nu har jag bytt location på min iTunes och därmed där man lägger in nya låtar. Alla 200 låtar jag hade har nu blivit 46. Öh, panik ja. Skönt med fräscht dock och har jag glömt något kommer jag väl på det sen hoppas jag. Waaah, nu ska jag pilla mer med iPoden.

cleo, säger:

aa smoo grodonaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0