håll er borta

Bloggar lite fort innan jag blir på språng igen. Träning idag, asskönt att få vara med igen, kommer att kännas ganska så skönt imorrn. Fabest är för övrigt sjukt grymma och vi kommer ta EM med storm (säkert). Ska snart iväg till stora mongot, känner att jag behöver få bita på nån och bara chilla. Ska bli mys.

En sak är att om jag har svårt för någon har jag svååårt för någon. Dess kretsar håller jag mig också the fuck away från. Jag är sjukt kräsen och jag vill absolut inte beblandas med någon som inte passar mig. Även vänner till mig som umgås med fel tar jag avstånd ifrån. Inte mer än rätt på det viset, jag och mina principer nivet, inget stoppar oss.

PUSSAR, det var mitt inlägg för idag. Nu ska det btw bli fult väder ett tag. Jag sörjer faktiskt inte, ska bli skönt att inte känna något tvång av att sola, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0