heja Sverige, kämpa och gå på

Sms måste vara bland dom bästa uppfinningarna någonsin. Skit i hur stört det egentligen fungerar att man skickar ett meddelande till någon flera miljoner meter från där man själv är. Utan hur bra det är bara, jättepraktiskt. Att det är beroendeframkallande bortser jag ifrån.

Hur som helst. Sitter och är på skitdåligt humör och så får jag ett sms som det står "Pusspuss" på. Fick mig på bättre humör på en gång. Därför bjuder jag på musikvideon som jag och några till ur Eagles fick vara med i. Haha, glad att jag inte syns för mycket, skulle skämts sönder mig. Anyway, HEJA SVERIGE.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

oj oj oj, skitsnygga!!

2008-06-10 @ 18:00:56
URL: http://ellauws.blogg.se/
Postat av: Lejla

hehe mååste ju visas överallt, om min mindy är med! Hel ballt juuu :D hihi

2008-06-11 @ 01:40:52
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: annika

snygg blondin där till vänster ;) grymt mindy

2008-06-11 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0