ingentingkväll

Seg jag ääär. Ska bli skönt att göra ingenting med mig själv ikväll, kolla på lite saker jag laddat ner osv. SKÖNT! Efter träning dvs, men det är chill, då får jag frisk luft i alla fall.

Längtar efter Viktor redaaan, den här veckan kommer gå segt kan jag lova. Ska dock på bio nån gång tror jag, det är mys. Sen när han kommer hem ska jag nästan åka iväg till EM och tävla cheerleading. Skönt att få det gjort men jobbigt att åka iväg haha. Sen är det chill, extremt chill, hela sommaren efter EM, som jag längtat!

Hoppas också att Fabest och Eagles klarar sig bättre på EM än vad Sveriges fotbollslag gjorde. Dock bra att Spanien vann igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0