Jay-Z

Yes. Jag var en av dom lyckliga som var på Jay-Z's konsert här i Globen. And let me tell you, det var gryymt. Grymt arrat och grymt drag på hela skiten. Underbart. Jag ska nu inte låtsas som att jag är hans number one fan för det är jag inte. Visst har jag mina favoritlåtar med honom (och ja, alla spelade han idag, jag blev mucho lycklig då) men mer än några favoritlåtar är han egentligen inte för mig. Dock har jag alltid beundrat honom för att han blivit så mäktig, det är respekt, och klart vill man se varför han har blivit så pass viktig. Förstår fullständigt varför han är lite av en kung av hiphop, han kan artisteriet minst sagt. Encore var grymmast, ni skulle varit där. Det som gjorde allt lite extra grymt var att han hade liveband. Allt från trumpeter till gitarr. Han hade två trummisar också, ja jag dog, dom var sjuukt heta när dom spelade.
Ps, Globen var fullsmockat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0