Mittwoch

Gud vad händelserik dag. Försov mig till ingenting igen. Helt stört att jag ställer klockan på kanske 11:55 (det är tidigare än tolv nämligen), men så snoozar jag en miljon gånger bokstavligen eftersom jag är uppe och vaken vid två. Cleo meddelade mig imorse att det är sommar ute och jag tänker att fan, nu har jag missat den enda fina dagen på Sveriges sommar. Grrrrreeat! Det är väl tacken för att man solat i solarium för mycket förr i tiden. Men det betyder faktiskt inte att jag ogillar riktiga solen. Tvärtom, jag gillar den mer faktiskt...

För övrigt är jag trött på bloggens utseende igen. Men dock har jag alldeles för mycket för mig så jag kan icke fixa det, sorry ni efterhängsna fans. Om någon är frivillig kan den ordna det åt mig? Ska leta reda på nån skillad relativt no-lifer.

Matchen var för övrigt väldigt rolig att se på, Deutschland für alles! Hörs imorrn, Melissa och Cleo pratar om analsex, det måste jag lyssna helörat på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0