onödigt sent

Ja ni, vet inte varför jag är uppe nu. Kan mycket väl bero på att jag vaknade vid två idag. Vaknade på bästa sättet och blev väckt av bästa (ja okej, nästan bästa) personen. Appropå den personen, antar att dom flesta hajar vem jag talar om, så suger det att inte kunna ligga bredvid honom nu. Sover som sagt nästan aldrig själv nu för tiden så nu känns det sjukt tråkigt, men det är väl lite skönt också antar jag om jag ska vara optimistisk. Jag kanske är vaken i hopp om att någon ska uppenbara sig under täcket? Nej, nu blev det lite läskigt istället...

Midsommar imorgon, ska bli gott med maaaten, tror mina kläder är bestämda också. Boo-yah! Jaja, ska försöka låtsas att jag är hemma hos mitt stora mongo och soova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0