Sankt Mungos sjukhus

Vilket dilemma. Jag har förstås läst Harry nu, men funderar på att dra på någon rulle iställe (läs P.s I love  you). Detta skulle dock innebära sömn om cirkus två timmar = sent. Så nu sitter jag och räknar hur trött jag är...

Äsch. Man kan inte kolla på den där underbara filmen halvhjärtat, så spelar nog ingen roll hur trött jag är för det skulle gå oavsett. Men tror minsann att det blir ett kapitel till istället och sen sova, to who it may concern. Det senaste kapitlet slutade ju ändå sjukt spännande. Vilket mästerverk Harry Potter är egentligen, om man tänker efter...

Ps, pratade med Sabrina och min Marc på msn och saknar gamla tider nu. Men får träffa dom två och Annika på lördag. Ska bli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0