Sex and the city

Okej, filmen var helt fantastisk bra. Grät flera gånger och skrattade ännu fler. Det var verkligen som ett långt, bra och känsloladdat avsnitt fullt med överraskningar. Har aldrig tänkt på hur bra alla fyra spelar sina roller. Grymt! Nästan lite ledsen att jag aldrig kan se den för första gången igen...

Åkte till V direkt efter och vi myste och kollade på Hard candy (med hon Juno), helt okejstörd film. Men nu har han lämnat mig igen och jag är jätteledsen på honom, imorse föreslog han dock att jag skulle följa med. Är dock verkligen inte lika spontan som honom. Peace & love OCH han får klara sig utan mig. Sånt är livet.

PÖSS

Se den se den se den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0