Slovenien

För övrigt är jag lite ledsen. Marc ringde efter bion och berättade att Utöplanen för imorrn gått i kras och att vi ordnar en middag sen istället. Men ska förmodligen åka till Annika där ändå, sån bra vän är jag alltså, men det kan bero på min brist på något att göra också. Samtidigt berättade jag för honom att jag skulle tävla i Slovenien, oj vad han skrattade... Fast det skulle jag nog också gjort. Känns som ett ganska random ställe att ha en tävling på, faktiskt. Men alla ska väl få göra det någon gång. Vem vet, jag lär väl få äta upp mina ord när jag kommer hem därifrån. Dock är jag nästan övertygad om att det är bättre än att vara i Danmark i alla fall, det landet gillade jag inte alls kan jag meddela. Sådär (kollar på bilden nedanför) ser det tydligen ut i Slovenien dit vi ska, och vädret ska ju vara som i Grekland. HMM? At least it looks pretty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0