köp dig lycklig typ jämt?

Idag har jag köpt mig lycklig, skönt efter en natts bölande. Men nu är det över och förbi tack och lov. Det är ju ändå ganska ofta man ångrar sånt man inte gjort, tyvärr. Det blev ju värre av att jag inte kunde träffa min nya älskling Tommy på hela natten. Men nu laddar jag ner ännu mer och inget stoppar det längre, sweet mannen, har ju något att göra om nätterna när stormongot är utomstads då, oops, för mycket info kanske?

Hur som. Helt slut nu efter träningen, äntligen lite ledighet under helgen. Töntiga som alla är så ska ju alla vara så ambitiösa och jobba hela tiden, jättekul inte. Mina pengar rullar in ändå. Men jaaaaa, jag ska jobba sen...... OKEJ!?

Skönaste låten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0