överallt, med alla

Sho man. Känns som jag har varit överallt idag och umgåtts med alla. Låt mig dela med mig...

Dagen började hos Annika och vi myste och snackade om ingenting, saknat min crazylady. Sen skulle minsann jag och Cleo till Kungsan trots att William varnade att dom spärrar av efter ett tag (= matchtittandet inte är så öppet som man tror). Vi kom när spärren redan ägt rum, fan! Det blev kaos vid stängslet, började regna så jag och Cleo tänkte att nej vi åker nån annanstans och kollar. Vilket resulterade i att vi missade det mesta av matchen som jag var sjukt taggad inför, men vi såg den lite i Brandbergen och lite på Ollan. Vi var också på Mcdonalds två gånger (på två olika ställen). Under matchens gång umgicks jag även lite med Marc, Dennis och Lerne på sms (därav det lite större umgänget). Jag var väldigt social och letade kul ställen att vara på, dock utan någon större tur. Storamongot vaknade också till liv och informerade mig att hans mobil är borta, han informerade också mig att han längtar efter mig. Cleo fick nys om en fest, där inte jag var välkommen (japp, jag kan vara hatad och "konstigt nog" av en tjej, tss). En annan "fest" dök upp, Cleo var inte välkommen där. Men vi gick in ändå efter några töntiga om och men. Där hade vi det trevligt hos bröderna Nord och "Benis". Haha. Klockan var inte mycket och Dennis hade lovat mig en fest. Ringde och kollade läget eftersom han hela kvällen poängterat att natten är ung, vilket brukade vara vårt motto när vi hängde som mest så kunde inte säga emot. Då blev det mer luffande och Vegabaren för mig och Cleo, till slut blev det hemåt för oss. För ungefär 20 min sen sa Dennis att festerna dött ut. No shit? Blir party med brushan nån annan dag, garrat, det är han skyldig mig.

Utförligt va? Mest för att dagen varit ganska fullspäckad för att va sann. Umgåtts med nytt folk (som jag inte trodde jag gillade, men det gjorde jag), pratat med gamla homies igen (åh, vad skönt det känns) och förstås busat med Cleo (ganska vanligt dock).

Fråga till mig själv under kvällens gång; Varför ska alla vilja ha sex med mig? Nej, jag är inte ens ironisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0