bloggarnas syfte?

Sjukt nog är jag ganska trött på bloggar i största allmänhet. W00t tänker ni nu, även jag mina vänner, även jag. Dock så läser jag inte mångas längre (Blondinbella är ett feeeet undantag, hon är rolig) så det är väl något åt rätt håll antar jag. Men jag får blogga har jag konstaterat, mestadels för att jag står för att jag faktiskt inte har något bättre för mig. So there you go. Och mjaae, får väl se hur det blir min och alla andras framtid inom bloggar. Om jag lägger ner kommer alla följa efter som en överdrivet lång svans, det känner jag på mig -nawt. ÄSCH, från och med nu ska jag blogga om jag har något viktigt att säga och då är inte hur min dag har varit inkluderat (om det inte hänt något jäävligt roligt). För både ni och jag vet att man faktiskt inte bryr sig om någon annans dag än sin egen. PUSS.

Kommentarer
Postat av: matilda

Höhö ;)

2008-03-12 @ 16:13:49
URL: http://oustanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0