Distriktmästerskapen 08

DM är över, äntligen kanske man kan säga? Hur som en helst, en sjukt rolig dag som vanligt och det gick bra för hela föreningen. Cougars rockade och tog guld, Fabest var grymmast av alla och tog guld vi med, helt garrat. Och Eagles... Ja, vi hade liite otur och tog silver, men SM är nära och då sker inga misstag. Innan gör vi ett litet stopp i USA och laddar där också, SM kommer bli tufft kan jag lova. Finns inte så mycket mer att säga förutom att jag är glad över att vara en del av allt det här, att jag är regerande svensk mästare fortfarande känns lagom chill.

Är fortfarande helt slut, som man blir av sånt här. Satt på Pizza hut (mums) i tusen år efter tävlingen och sen kollade vi DM och det var fööör roligt. Mys mys liksom, och återigen trodde jag det var lov. Men icke. Så idag blir det att plugga galet, så jag kan plugga mindre imorrn. Jag är btw förkyld nu också, helvete.

<3 Eagles & Fabest.
(Murkko är så jävla grym)

image142
(Mer bilder kommer inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0