DM tomorrow peeeople

Nyss hemkommen från hallen. Ser typ öhm, ja helt okej ut. DM is tomorrow, sjukt egentligen. Men får väl tagga till under kvällen med Mickan och Mellky. MEN, det som stör mig för att det är typ beyond typiskt är att det faktiskt händer något bara för man är uppbokad...

... För vem ringer inte mig på vägen hem och ville sysselsätta både mig och Ella för kvällen och natten? Jo, Dennis. Han hade ju nästan gått upp i rök men nu ringer han minsann, den enda fredagen man faktiskt inte kan. Men det gör inget för han ska bli min nya bästis, garrat hörni.

MEN åter till cheerleading dåra, taggar till med Biggest and the best, sjukt hur pepp man blir. Och imorrn kommer bli en lång men ack så rolig dag. Hörs kanske senare, får se får se!
image141
EM BRONS 07

Kommentarer
Postat av: cley (Cleo) haha

DEEEÄÄÄÄM DEEEÄÄÄÄM! (DM) nHAHAH skojja

2008-03-07 @ 23:11:28
URL: http://cleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0