EL FLORIDO

Hälsningar från Florida biitches. Här är det najs men det är ett hus i vägen för solen, funtar på att langa terrorattack så man kan bli lite brun i alla fall. Är helt slut maan (lite pga resan igår som var låång), idag var vi på Universal studios och hade det mucho fun, Ellen (ni vet kända lebb-Ellen) var där. Äsch, jag lever i alla fall. Hoppas alla håller tummarna för att jag ska få tid att sola nån gång, samling hit och samling dit nivet.

Vi höööööres. Måste säga att Haninge är ganska nice ibland faktiskt, not! Haha. Skämt åsido så har dom bland dom skönaste personerna man vet såå blir väl jämt, men nu leder Orlando FL.

Ps, våra "lägenheter" är fett chill!!
image157
Såhär blöta och äckliga var vi efter en rolig vattenfäääärd idag!

Kommentarer
Postat av: cleo

eyyy ella du har fan min tröjja jag har letat efter :D

2008-03-28 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0